6. Continuați cu completarea numelui dumneavoastră în calitate de reprezentant legal, împreună cu adresa de email și telefonul la care vă putem contacta.

Generați declarația acum, sau încărcați-o dacă o aveți deja completată.

Declarația trebuie transmisă sub forma unui fișier PDF de maximum 12MB, semnat cu semnătură electronică extinsă (semnăturile PS7 nu sunt acceptate). Semnătura electronică poate fi pusă oriunde pe documentul PDF. Dacă încărcați un fișier nesemnat electronic sau dacă certificatul digital nu este valid, CSU solicitat se va revoca în mod automat.

 

7. După încărcare, urmează să completați informații referitoare la firma dumneavoastră. Aceste detalii, deși par multe, ne ajută să realizăm statistici ale impactului asupra mediului economic, în baza cărora vom elabora politici mai eficiente de repornire a economiei. Toate aceste câmpuri sunt obligatorii!

 

8. În ultima secțiune, INDIFERENT de tipul certificatului solicitat, trebuie să completați veniturile din lunile ianuarie, februarie și martie, așa cum rezultă ele din contabilitate.

Dacă întâmpinați probleme cu codurile CAEN afectate, vă rugăm să detaliați în câmpul ‚‚Motiv solicitare certificat’’ și să ne trimiteți un email cu certificatul constatator care dovedește autorizarea codului CAEN la adresa info.csu@imm.gov.ro

 

9. Ați completat tot! Acum puteți genera certificatul pe care doriți să-l solicitați.

 

Nu uitați! Toate câmpurile sunt obligatorii. Aplicația vă va arăta în pagină câmpurile omise. Completați-le și apăsați din nou pe unul dintre butoanele de GENEREAZĂ CERTIFICAT

 

Felicitări, certificatul a fost emis! El poate fi descărcat din meniul „Certificatele mele” sau căutat în lista de certificate din aplicație.

 

În condițiile în care acesta apare ca fiind revocat, este posibil să aveți o problemă cu semnătura electronică, caz în care vă rugăm să ne contactați la info.csu@imm.gov.ro

 

Sursa: MMEMA