Ce declarații se depun pentru casele de marcat
Publicat la 28.09.2018 in Case de marcat
7833 0 comentarii
Utilizarea caselor de marcat impune o serie de obligații declarative față de ANAF. Iată o listă a declarațiilor care se utilizează de către contribuabili în funcție de situația specifică a acestora.
Cerere atribuire număr case de marcat
C801 - Cerere de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidență a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate în județ/municipiul București sau a numărului unic de identificare din aplicația informatică a ANAF-publicat în data de 16.07.2018.
Descarcă formular .pdf inteligent ...
Vezi și
- CERERE de atribuire a numărului de ordine pentru case de marcat (model) - se depune în format de hârtie la ANAF sau prin poștă.
- Documente necesare pentru atribuirea numărului de ordine pentru case de marcat
Cereri înregistrare case de marcat
4101 - Formular pentru înregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale produse, importate sau achiziționate intracomunitar și a aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF) adaptate pentru a corespunde prevederilor art. 3 alin. (2) din ordonanța de urgență a guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările și completările ulterioare și care au obținut avizul tehnic favorabil, în conformitate cu OPANAF nr.4156/ 28.12.2017 (anexa 2A)-publicat în data de 29.05.2018
F4102 - Formular pentru înregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF) instalate. Anexa 2C la Metodologia și procedura de înregistrare a aparatelor de marcat electronice fiscale în etapa pre-operaționalizare a Registrului-publicat în data de 11.06.2018
Cereri modificare informații case de marcat
F4103 - Formular pentru înregistrarea unor schimbări privind starea/ situația aparatelor de marcat electronice (AMEF) (Anexa 2 D la Metodologia și procedura de înregistrare a AMEF în etapa preoperationalizare a Registrului), în conformitate cu OPANAF nr.4156/ 28.12.2017-publicat în data de 31.07.2018
F4105 - Notificare privind situația aparatului de marcat electronic fiscal (Anexa 2E la Metodologia și procedura de înregistrare a aparatelor de marcat electronice fiscale în etapă pre-operaționalizare a Registrului), în conformitate cu OPANAF nr.4156/ 28.12.2017-publicat în data de 07.08.2018
Declarație case de marcat neutilizate
F4109 - Declarație privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate conform anexei la Procedura de transmitere a datelor, aprobată prin OPANAF 627/2018-publicat în data de 17.09.2018
Aplicații pentru validare fisiere .xml
A4200 - aplicație pt. validarea fișierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale, conținând registrul rapoartelor Z și bonurilor fiscale pentru perioada de raportare curentă, prevăzut în secțiunea II.12 din anexa nr. 2 la OPANAF nr. 146/2018.-publicat în data de 10.09.2018
A4203 - aplicație pt. validarea fișierelor XML create de aparatele de marcat electronice fiscale altele decât cele utilizate în activitatea de schimb valutar sau în activitatea de taximetrie (inclusiv cele utilizate în aeroporturi), conținând bonurile fiscale (secțiunea ÎI.3) și raportul Z (secțiunea ÎI.7) pentru o zi fiscală, în conformitate cu anexa nr. 2 la OPANAF nr. 146/2018.-publicat în data de 10.09.2018
- Pe acelasi subiect
- Facilități fiscale pentru aparatele de marcat electronice puse în funcțiune
- Termenele pentru conectarea online a caselor de marcat
- Termene pentru conectarea online a caselor de marcat
- A fost publicată procedura de conectare a caselor de marcat - Ordin 2668/2020
- Casele electronice de marcat vor fi conectate începând cu 1 iulie
- Activități exceptate de la utilizarea caselor de marcat