Documente necesare pentru atribuirea numărului de ordine pentru case de marcat
Publicat la 28.09.2018 in Case de marcat
4277 0 comentarii
Cererea de atribuire a numărului de ordine pentru case de marcat trebuie însoțită de o serie de documente, în copie certificată cu originalul. Iată care este lista acestora.
Indiferent de formatul în care este completată și de modalitatea de transmitere, cererea trebuie să fie însoțită de următoarele documente, în copie certificată cu originalul.
- factura şi documentul de plată care atestă achiziţionarea aparatului de marcat electronic fiscal;
- contractul de vânzare-cumpărare cu plata în rate sau după caz, contractul de leasing financiar încheiat cu clauză expresă privind asumarea obligaţiei părţilor că, la expirarea contractului de leasing, se transferă utilizatorului dreptul de proprietate asupra aparatului;
- procesul-verbal de sigilare a memoriei fiscale şi a aparatului de marcat electronic fiscal;
- actul de identitate a reprezentantului legal înscris în cerere, precum și a actul de identitate cu care se legitimează împuternicitul, dacă este cazul;
- certificatul de garanție al aparatului de marcat electronic fiscal.
Conformitatea cu originalul a copiilor se efectuează de către utilizator prin înscrierea menţiunii ”conform cu originalul” şi prin semnătura acestuia.
De asemenea, la cerere se mai anexează:
- - declaraţia pe propria răspundere a utilizatorului
- privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal sau, după caz,
- privind desfăşurarea activităţii în regim ambulant ori în regim de taxi, precum și, dacă cererea a fost depusă prin împuternicit,
- - împuternicirea în original.
În situația în care aparatul de marcat electronic fiscal este utilizat în activitatea de taximetrie, la cerere se anexează și declaraţia pe propria răspundere a utilizatorului privind numărul de înmatriculare al autovehiculului pe care se va instala aparatul de marcat electronic fiscal, însoţită de copia autorizaţiei taxi.
Pentru cererile comunicate în format .pdf inteligent, prin intermediul serviciului Spațiul Privat Virtual, documentele de mai sus se transmit in copie, prin atașarea în fișier.
- Pe acelasi subiect
- Facilități fiscale pentru aparatele de marcat electronice puse în funcțiune
- Termenele pentru conectarea online a caselor de marcat
- Termene pentru conectarea online a caselor de marcat
- A fost publicată procedura de conectare a caselor de marcat - Ordin 2668/2020
- Casele electronice de marcat vor fi conectate începând cu 1 iulie
- Activități exceptate de la utilizarea caselor de marcat