Documente necesare pentru obținerea indemnizației, pe perioada stării de urgență, de către beneficiarii de drepturi de autor
Publicat la 01.04.2020 in Drepturi salariale
3726 0 comentarii
Documentele necesare pentru obținerea indemnizației, pe perioada stării de urgență, de către beneficiarii de drepturi de autor - Ordin 743 / 2020. Formulare editabile atașate la sfârșitul articolului, gata de utilizat.
Vezi și:
- Cum se transmit documentele pentru obținerea indemnizației, de către PFA, II, IF, profesiile liberale ...
- Documente necesare pentru obținerea șomajului tehnic de către angajatori
- Documente necesare pentru obținerea indemnizației, pe perioada stării de urgență, de către PFA, II, IF și profesiile liberale
- Adrese de email utilizate la trimiterea documentelor pentru șomajul tehnic
- Cum se semnează documentele pentru șomaj tehnic / indemnizație
Prin ordinul mai sus invocat au fost stabilite modelele formularelor pe care beneficiarii de drepturi de autor trebuie să le depună la Agențiile Județene pentru Plăți și Inspecție Socială (AJPIS) pentru obținerea indemnizației prevazută de OUG 30 / 2020.
Este vorba despre:
Cerere indemnizație drepturi de autor
Către
AGENȚIA PENTRU PLĂȚI ȘI INSPECȚIE SOCIALĂ A JUDEȚULUI . . . . . . . . . ./MUNICIPIULUI BUCUREȘTI
CERERE
Subsemnatul/a, ...................................................... , cu domiciliul în localitatea ...................................., str ................................................ nr ............, județul ............................/municipiul............................., sectorul .........., identificat/ă cu CI/BI seria .......... nr ..............., CNP......................................................, telefon .............................., e-mail ....................................., vă solicit acordarea indemnizației aferente perioadei ................................................., ca urmare a întreruperii activității, determinată de efectele epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada stării de urgență instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în contul ......................................., al cărui titular sunt, deschis la ................................................
Anexez următoarele documente:
□ copie a actului de identitate;
□ copie după un contract de drepturi de autor și drepturi conexe din ultimele 3 luni, anterior declanșării stării de urgență;
□ copie după extrasul de cont
□ declarația pe propria răspundere
Data ..................................................
Numele și prenumele (în clar) ..................................................
Semnătura ..................................................
Declarație pe propria răspundere indemnizație drepturi de autor
Către
AGENȚIA PENTRU PLĂȚI ȘI INSPECȚIE SOCIALĂ A JUDEȚULUI .................. / MUNICIPIULUI BUCUREȘTI
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
Subsemnatul/a, ......................................, cu domiciliul în localitatea ............................................, str ...................................... nr ........., județul ....................................../municipiul ......................................, sectorul ........., identificat/ă cu CI/BI seria ............... nr. ........., CNP ......................................, telefon ......................................, e-mail ......................................, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, declar pe propria răspundere că în ultima lună, anterior declanșării epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada stării de urgență instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, am obținut venituri exclusiv din drepturi de autor și drepturi conexe și mă aflu în imposibilitatea de a-mi desfășura activitatea.
Data ......................................
Numele și prenumele (în clar) ......................................
Semnătura ......................................
Indemnizația pentru beneficiarii de drepturi de autor
Reamintim că, potrivit OUG 30 / 2020,
Persoanele fizice care obțin venituri exclusiv din drepturile de autor și drepturile conexe, astfel cum sunt reglementate de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care întrerup activitatea ca urmare a efectelor coronavirusului SARS-CoV-2, pe perioada stării de urgență instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, beneficiază din bugetul de stat prin agențiile județene pentru plăți și inspecție socială, respectiv a municipiului București de o indemnizație lunară de 75% din câștigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pentru anul 2020 nr. 6/2020, în baza documentelor solicitate de către Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială.
Transmiterea documentelor
Documentele se transmit către Agențiile Județene pentru Plăți și Inspecție Socială (AJPIS) (detalii ...) documentele necesare pentru obținerea fondurilor/sprijinului financiar de la stat pentru acoperirea veniturilor următoarelor categorii afectate de criza COVID 19:
1. PFA – uri, Întreprinderi individuale, Întreprinderi de familie, Profesii liberale.
2. Sportivii, respectiv cei cu contracte de activitate sportivă, antrenorii, arbitrii etc.
3. Persoanele fizice cu drepturi de autor și drepturi conexe (ex. scriitori, compozitori, fotografi, artiști plastici)
Adresele de email din fiecare județ, unde pot fi trimise documentele pot fi găsite aici: Adrese email ANOFM judete.
Documente atașate (sursa: mmanpis.ro):
Cerere indemnizație drepturi de autor
Declarație pe propria răspundere indemnizație drepturi de autor
- Pe acelasi subiect
- Salariul minim brut crește, începând cu 1 octombrie, la 3.300 lei
- Zile libere pentru părinții ai căror copii învață în scenariile 2 și 3, numai după epuizarea opțiunilor privind telemunca sau muncă la domiciliu
- Reducere timp de muncă - Ghidul de completare/transmitere formulare, prin intermediul platformei aici.gov.ro (VIDEO)
- Ghid de completare/transmitere formulare/documente - sprijin financiar pentru desfășurarea activității în regim de telemuncă
- Telemunca: transmiterea documentelor justificative pentru achizițiile de bunuri si servicii
- Anunț ANOFM cu privire la transmiterea documentelor pentru decontarea șomajului tehnic - OUG 30/2020