Bună ziua,
Doresc să pun două întrebări:
1- Firma de administrație a emis, prin casier, o chitanță pe numele meu pentru o plata efectuata de o persoana pe care eu nu am mandatat-o sa efectueze acest lucru; in aceste condiții, in opinia mea această chitanță pentru o plata neautorizată de către mine este un fals. Se poate anula aceasta chitanță emisa fără știrea mea?
2. Proprietarul unui apartament a acumulat câteva luni bune datorii la întreținere pentru nedeclararea consumului de apa rece și caldă înregistrat de apometre; practic, a fost trecut la plata la paușal lunile respective.
Dar, pe lista din august 2017, surpriza: datoriile sunt șterse și apare o rubrica "regularizare consum apa ap.15" in care se împarte datoria avută de respectivul apartament la celelalte apartamente!
Este posibil din punct de vedere contabil acest transfer de datorie și să plătim noi, ceilalți, datoria acumulată luni de zile de ap. 15?
Cu mulțumiri,
Mircea Ionescu