Buna ziua!
Supun atentiei d-voastra urmatoarea speta.
Sunt angajat cu contract de munca la un cabinet de insolventa iar plata contributiilor la stat se face de pe cabinetul de avocatura.
Mentionez faptul că ambele cabinete, atat cel de insolventa, cat si cel de avocatura au același cod de inregistrare fiscale, având acelasi titular.
In urma verificarii la ANAF sa vad daca imi sunt platite contributiile am constatat ca acestea sunt platite de cabinetul de avocatura pe numele meu, in conditiile in care contractul de munca este pe cabinetul de insolventa.
Cand am intrebat contabila de aceasta situatie a spus ca pe cabinetul de insolventa nu sunt venituri si ca oricum nu-i permite programul.
Intrebarea este daca este legal acest lucru si in ce masura ma poate afecta la pensie in conditiile in care adeverinta de vechime si contractul de munca este pe cabinetul d e insolventa iar plata contributiilor de face de pe cabinetul de avocatura, ambele având acelasi CUI.
Multumesc!