M-am inscris, am completat toate documentele solicitate privind ajutorul de stat OUG 130, Schema 1, IMM cu zero angajati.
am dus procedura pana la capat, mai putin "Documente atasate" si ma asteptam la un mesaj de genul OK, sau NU e OK.
Deci pentru mine a ramas neclar.
Multumesc!
La sectiunea Cereri sunt doua taburi: Ciorne si Cereri transmise.
La Cereri transmise ar trebui sa ai un fel de cap de tabel cu campurile Titlu / Apel / Tip cerere / Status.
Ar trebui sa existe deja o linie la inregistrari cu:
Cerere - Ce titlu ati dat.
Apel - Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile
Tip cerere - Întreprinderi mici și mijlocii care nu dețin salariați la data de 31.12.2019
Status - Transmisa.
Dupa transmisa exista un buton pe care daca apasati se deschide un pop-up cu doua link-uri: Recipisa si Cerere.
Daca lucrurile nu stau asa, cererea nu este transmisa.
In acest caz, mai reveniti cu un mesaj aici, imi mai arunc o privire sa vad daca mai aveti nevoie de info.