Conversatie deschisa in Societati comerciale, PFA, II, IF, AF la 14.11.2017
1955 3 3
Alin
Utilizator neinregistrat
14.11.2017

Doresc infiintarea unei societati comerciale care sa aiba sediul social intr-un apartament (nu-si va desfasura activitatea acolo) si as avea nevoie sa stiu de ce avize / acorduri / autorizatii as avea nevoie din partea asociatiei.

Apartamentul nu-mi apartine, este al parintilor.

Ce trebuie sa iau de la asociatie? De la care dintre vecini trebuie sa cer acordul (sus / jos … etc).?

Multumesc.

Mona
Utilizator neinregistrat
14.11.2017

Pentru infiintarea unei societati comerciale intr-un apartament (fie doar pentru sediu social) iti trebuie urmatoarele: 
- act de inchiriere / act de comodat. In cazul tau, un act de comodat, avand in vedere ca apartamentul este al parintilor; 
- acordul asociatiei de proprietari (este un format standard, se gaseste pe site-ul Registrului Comertului - https://www.onrc.ro/templates/site/formulare/11-10-160.pdf). 
- inainte sa-ti dea asociatia acordul, trebuie sa iei semnaturi de la vecini: nu stie nimeni structura blocului, deci vecinii trebuie sa fie din apropierea apartamentului tau, nu neaparat stanga / dreapta / fata / sus/ jos.
- dupa ce ai semnaturile, trebuie sa-ti semneze presedintele / administratorul. 
- numarul de societati infiintate in locatie nu trebuie sa fie mai mare decat numarul de camere. 
- iti trebuie un dosar separat la registrul comertului care se face pentru ANAF: act de proprietate, contractul de comotat, schita apartamentului. 
Succes.

0
Alin - 16.11.2017

Am inteles, multumesc. 

Raspunde la intrebare

Raspunsul tau va fi vizibil imediat dupa aprobarea de catre unul dintre moderatorii TheExperts.