Cum se transmit documentele pentru obținerea indemnizației, pe perioada stării de urgență, de către PFA, II, IF, profesiile liberale ...
Publicat la 01.04.2020 in Noutati diverse
4977 0 comentarii
ANPIS a publicat pe site-ul propriu procedura de transmitere a documentelor pentru obținerea indemnizației pe perioada stării de urgență de către PFA, II, IF, profesii liberale, etc.
Agențiilor Județene pentru Plăți și Inspecție Socială se vor adresa doar:
- persoanele fizice autorizate (PFA), întreprinderile individuale (ÎI) și familiale (IF), profesiile liberale (PF);
- persoanele fizice care obțin venituri exclusiv din drepturile de autor și drepturile conexe;
- personalul încadrat în muncă la un angajator prin altă modalitate prevăzută de lege;
- persoanele care își desfășoară activitatea în baza contractelor de activitate sportivă vor depune structurile sportive;
- persoanele care au încheiate convenții individuale de muncă în baza Legii nr.1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației.
Iată procedura de transmitere a documentelor, așa cum a fost prezentată de ANPIS:
1. CÂND TRANSMITEM?
Începând cu data de 1 Aprilie 2020
2. CUM TRANSMITEM?
Prin e-mail la adresa plati.covid.județ@mmanpis.ro (ex.: plati.covid.ab@mmanpis pentru ALBA) (vezi aici lista completa a adreselor de email)
3. UNDE TRANSMITEM?
La agențiile teritoriale pentru plati si inspectie sociala, unde este inregistrat sediul social al persoanei juridice/fizice care si-a întrerupt activitatea ca urmare a efectelor coronavirusului SARS-CoV-2 – click tabel
4. CE TRANSMITEM ?
PENTRU COMPLETAREA CERERII SI DECLARATIEI FOLOSITI ADOBE READER CARE SE OBTINE GRATUIT LA:
PROCEDURA DE COMPLETARE:
1. Se descărcă fișierul PDF în calculatorul Dvs. și se deschide cu ADOBE READER
2. Completați cu atenție câmpurile de pe pagină 1 (pagină 2 se completează automat).
3. Trebuie să aveți în calculator sub formă de fișier imagine (extensie .jpg sau altele) copia CI și Extras de cont, pe care le atașați în pagina 3 (un simplu click și apoi alegeți fișierul imagine aferent).
4. Dacă aveți semnătura electronică pe numele Dvs. semnați Pagină 1 și Pagina 2, salvați documentul introducând în denumire numele Dvs și îl trimiteți la noi.
5. Dacă nu aveți semnătura electronică, listați pagina 1 și 2, le semnați cu pix, le fotografiați/scanați pe fiecare separat în câte un fișier imagine și le încărcați în PDF în paginile 4 și 5. Salvati documentul introducând în denumire numele Dvs și îl trimiteți la noi.
5.1. Dacă nu aveți acces la o imprimantă, scrieți de mână pe o foaie albă Cererea și pe altă foaie Declarația, le semnați, le fotografiați și le atașați în fișierul PDF.
Pentru persoane fizice autorizate (PFA), întreprinderi individuale (II) și familiale (IF),profesii liberale (PF)
Fisierul complet va contine: cererea semnata + copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al PFA,II,IF,PF, dupa caz
Pentru persoanele fizice care obțin venituri exclusiv din drepturile de autor și drepturile conexe
Fișierul complet va conține: cererea semnata+copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al persoanei + copie după un contract de drepturi de autori și drepturi conexe din ultimele 3 luni anterior declanșării stării de urgență
Pentru personalul încadrat în muncă la un angajator prin altă modalitate prevăzută de lege
Fișierul complet va contine: cererea semnata+copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al persoanei
Pentru persoanele care își desfășoară activitatea în baza contractelor de activitate sportivă vor depune structurile sportive
Fișierul complet va contine: cererea semnata + declaratia pe propria raspundere semnata + lista sportivilor + copie CI a administratorului structurii sportive.
Pentru persoanele care au încheiate convenții individuale de munca în baza Legii nr.1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației
Fișierul complet va conține: cererea semnată + copie CI + declarația pe propria răspundere semnată + extras de cont al persoanei
Sursa: mmanpis.ro
- Pe acelasi subiect
- E-Transport - Condiții pentru raportare și obținerea codului UIT (sinteză criterii)
- Eliberarea, online, a documentului portabil A1 pentru lucrătorii detașați în spațiul comunitar
- 10 măsuri recente cu impact asupra firmelor și angajaților acestora
- Adeverință angajator pentru deplasarea în afara locuinței, în intervalul orar 23:00 - 05:00
- Declarație pe propria răspundere pentru deplasarea în afara locuinței, în intervalul orar 23:00 - 05:00
- Guvernul a aprobat eșalonarea datoriilor restante de la declanșarea stării de urgență și a prelungit termenele pentru executări și accesorii