4. COMPLETAREA INFORMAȚIILOR PENTRU ÎNREGISTRARE 

Prenumele și numele solicitantului / Numele firmei / Adresa e-mail a solicitantului 

 

5. ÎNCĂRCAREA DOCUMENTELOR  

Documentele obligatorii sunt afișate pe pagină. Formularele se descărcă, se completează și se semnează digital, după care se încarcă individual în secțiunea “Incarca” din dreptul fiecărui tip de document; 

 

6. FINALIZAREA ȘI TRANSMITEREA SOLICITĂRII 

Solicitarea se finalizează prin trimiterea documentelor către instituția AJOFM selectată.  Cererea angajatorului este identificată printr-un număr unic de înregistrare. În urma trimiterii solicitării, atât angajatorul, cât și un reprezentant AJOFM primesc un e-mail de înștiințare. 

Odată ce este soluționată cererea, angajatorul primește un e-mail cu documentul de răspuns semnat electronic în prealabil de către funcționarul public al AJOFM. 
 
7. Situația în care sunt necesare documente suplimentare 

Angajatorul poate fi contactat pe adresa de e-mail în privința încărcării unor documente suplimentare sau reîncărcarea documentelor transmise anterior, în situația în care reprezentanții Agenției Județene de Ocupare a Forței de Muncă corespunzătoare sediului social al angajatorului vor solicita acest lucru. 

E-mail-ul conține un link care îl direcționează pe angajator către o pagină web (platformă Aurachain). Pentru a putea avea acces la informații, odată cu accesarea link-ului angajatorul primește un cod unic de autentificare pe e-mail, urmând să fie introdus în secțiunea Access Code din cadrul platformei. 

Angajatorul încarcă, pe rând, documentele adiționale solicitate de AJOFM și confirmă completarea acestora prin butonul “Submit data”, selectarea opțiunii “Transmite Documente” și “Submit” ca și decizie finală. 

Odată ce solicitarea este soluționată, angajatorul primește pe e-mail documentul de răspuns.  

 

Mai multe informații despre utilizare platformei găsiți în ghidul special conceput în acest sens.

 

Pentru acces platforma, aici.gov.ro