Persoanele care beneficiază de indemnizație de șomaj NU au obligația să se prezinte lunar la agenția pentru ocuparea forței de muncă la care sunt înregistrate
Publicat la 13.04.2020 in Noutati diverse
768 0 comentarii
AJOFM precizează că, pe perioada stării de urgență pe teritoriul României instituite prin Decretul nr. 195/2020, persoanele care beneficiază de indemnizație de șomaj NU au obligația să se prezinte lunar la agenția pentru ocuparea forței de muncă la care sunt înregistrate.
ANUNȚ REFERITOR LA MĂSURILE DE SIGURANȚĂ A CETĂȚENILOR ÎN CONTEXTUL INSTITUIRII STĂRII DE URGENTA
Pentru a trece cât mai rapid și cât mai ușor peste această pandemie, este necesar să rămânem vigilenți și să ne expunem cât mai puțin posibil. Tocmai de aceea, pe durata stării de urgență, ANOFM a suspendat obligativitatea beneficiarilor de indemnizație de șomaj de a se prezenta lunar la sediul Agenției, pentru obținerea vizei.
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă precizează că, pe perioada stării de urgență pe teritoriul României instituite prin Decretul nr. 195/2020, persoanele care beneficiază de indemnizație de șomaj NU au obligația să se prezinte lunar la agenția pentru ocuparea forței de muncă la care sunt înregistrate.
Șomerii indemnizați vor primi banii cuveniți pentru luna martie 2020 începând cu 10 aprilie 2020 conform graficului lunar.
De asemenea, pe durata stării de urgență nu trebuie să se mai prezinte la sediile locale ale ANOFM nici șomerii care au nevoie de reînnoirea cererii pentru a fi luați în evidență în vederea medierii. Aceste cereri vor putea fi completate în termen de 30 de zile calendaristice de la data încetării stării de urgență.
În acest scop, este dezvoltată activitatea de relații cu publicul la distanță , datele de contact (telefon, adresa de e-mail) ale instituției sunt pe site-ul agenției cât și pe pagina de facebook.
Pentru alte tipuri de servicii recomandăm să se apeleze la poștă (letrică sau electronică), iar acolo unde se impune depunerea unor documente originale, cererea și documentele în cauză vor fi transmise în regim de scrisoare recomandată cu confirmare de primire.
Activitatea de comunicare și relații cu publicul a Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Prahova nu va fi întreruptă, însă siguranța tuturor este cea mai importantă în contextul actual.
Sursa: AJOFM Prahova
- Pe acelasi subiect
- E-Transport - Condiții pentru raportare și obținerea codului UIT (sinteză criterii)
- Eliberarea, online, a documentului portabil A1 pentru lucrătorii detașați în spațiul comunitar
- 10 măsuri recente cu impact asupra firmelor și angajaților acestora
- Adeverință angajator pentru deplasarea în afara locuinței, în intervalul orar 23:00 - 05:00
- Declarație pe propria răspundere pentru deplasarea în afara locuinței, în intervalul orar 23:00 - 05:00
- Guvernul a aprobat eșalonarea datoriilor restante de la declanșarea stării de urgență și a prelungit termenele pentru executări și accesorii