De asemenea, pe durata stării de urgență nu trebuie să se mai prezinte la sediile locale ale ANOFM nici șomerii care au nevoie de reînnoirea cererii pentru a fi luați în evidență în vederea medierii. Aceste cereri vor putea fi completate în termen de 30 de zile calendaristice de la data încetării stării de urgență.
În acest scop, este dezvoltată activitatea de relații cu publicul la distanță , datele de contact (telefon, adresa de e-mail) ale instituției sunt pe site-ul agenției cât și pe pagina de facebook.

 

Pentru alte tipuri de servicii recomandăm să se apeleze la poștă (letrică sau electronică), iar acolo unde se impune depunerea unor documente originale, cererea și documentele în cauză vor fi transmise în regim de scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

 

Activitatea de comunicare și relații cu publicul a Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Prahova nu va fi întreruptă, însă siguranța tuturor este cea mai importantă în contextul actual.

 

Sursa: AJOFM Prahova