Documente necesare pentru obținerea numelui / parolei pentru Registrul zilierilor
Publicat la 28.09.2020 in Zilieri
4491 0 comentarii
Documentele necesare pentru obținerea numelui de utilizator și parolei pentru înființarea Registrului de evidență a zilierilor-formulare editabile: cerere, împuternicire, declarație pe proprie răspundere privind calitatea de reprezentant legal/împuternicit.
Documentele necesare pentru eliberarea numelui de utilizatori / parolei pentru Registrul zilierilor:
a) cerere scrisă pentru eliberarea numelui de utilizator și a parolei;
b) împuternicire semnată de Beneficiar, în cazul în care persoana care solicită obținerea numelui de utilizator și a parolei este altă decât reprezentantul legal al Beneficiarului;
c) copie de pe actul de identitate al reprezentantului legal al Beneficiarului sau, după caz, al persoanei împuternicite de către acesta;
d) copie de pe certificatul de înmatriculare la Oficiul Național al Registrului Comerțului/certificatul de înregistrare fiscală;
e) copie de pe actul de înființare sau actul constitutiv/statutul Beneficiarului, din care să rezulte codurile CAEN aferente domeniilor de activitate economică prevăzute la art. 13 alin. (1) din Legea nr. 52/2011, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
f) declarație pe propria răspundere prin care se atestă calitatea de reprezentant legal al Beneficiarului sau, după caz, de împuternicit al acestuia, în cazul în care documentele prevăzute la lit. a) - e) se transmit prin e-mail.
- Pe acelasi subiect
- Ce date se completează în Registrul electronic de evidență a zilierilor. Cum și când se transmite
- Cum se schimbă parola pentru Registrul electronic de evidență a zilierilor
- Cum se obține parola pentru Registrul electronic de evidență a zilierilor
- Verificări la beneficiarii care prestează muncă necalificată cu zilieri - ce au verificat inspectorii
- Au fost aprobate documentele pentru decontarea sumelor reprezentând sprijin pentru zilieri