Cum se schimbă parola pentru Registrul electronic de evidență a zilierilor
Publicat la 26.09.2020 in Zilieri
1261 0 comentarii
Schimbarea parolei pentru autorizarea accesului la Registrul de evidență a zilierilor se face prin depunerea, la sediu sau prin trimiterea pe e-mail, către ITM, a unui set de documente. Cererea pentru schimbarea parolei trebuie motivată.
Pentru schimbarea parolei, Beneficiarul prezintă sau, după caz, transmite prin e-mail la ITM competent următoarele documente:
a) cerere scrisă, motivată pentru schimbarea parolei, prin bifarea rubricii aferente cererii;
b) împuternicire semnată de Beneficiar, în cazul în care persoana care solicită schimbarea parolei este alta decât Beneficiarul, prin completarea rubricii aferente cererii;
c) copie de pe certificatul de înmatriculare la Oficiul Național al Registrului Comerțului/certificatul de înregistrare fiscală;
d) copie de pe actul de înființare sau actul constitutiv/statutul Beneficiarului din care să rezulte codurile CAEN aferente domeniilor de activitate economică prevăzute la art. 13 alin. (1) din Legea nr. 52/2011, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
e) copie de pe actul de identitate al reprezentantului legal al Beneficiarului sau, după caz, al persoanei împuternicite de acesta;
f) declarație pe propria răspundere prevăzută în anexa nr. 2 la prezenta metodologie, prin care se atestă calitatea de reprezentant legal al Beneficiarului sau, după caz, de împuternicit al acestuia, în cazul în care documentele prevăzute la lit. a)-e) se transmit prin e-mail.
În cazul în care documentele prevăzute la alin. (1) se transmit prin e-mail, după verificarea acestora, ITM competent transmite Beneficiarului numele de utilizator și parola, prin e-mail, la aceeași adresă de poștă electronică de la care s-au primit documentele, în termen de o zi lucrătoare de la data primirii solicitării.
În cazul în care documentele prevăzute la alin. (1) transmise prin e-mail nu sunt corecte sau complete, ITM competent transmite Beneficiarului solicitarea de corectare/completare a acestora, prin e-mail, la aceeași adresă de poștă electronică, în termen de o zi lucrătoare de la data primirii acestora.
- Pe acelasi subiect
- Documente necesare pentru obținerea numelui / parolei pentru Registrul zilierilor
- Ce date se completează în Registrul electronic de evidență a zilierilor. Cum și când se transmite
- Cum se obține parola pentru Registrul electronic de evidență a zilierilor
- Verificări la beneficiarii care prestează muncă necalificată cu zilieri - ce au verificat inspectorii
- Au fost aprobate documentele pentru decontarea sumelor reprezentând sprijin pentru zilieri